Демонтаж стелі на Volkswagen Jetta для видалення вм’ятин після граду
Взяв робити Volkswagen Jetta після граду. Граду було досить багато, але я не фотографував його. Машина виявилася дуже складною в розбиранні і доступі, тому деякі проблемні моменти пофотографував. Ця стаття для тих кому можливо доведеться робити те ж саме для обезшумки чи теж для видалення вм'ятин на даху.
Для якісної роботи з розтягнутими вм’ятинами довелося знімати стелю. Отут і було купа мороки.
В першу чергу це демонтаж центрального плафона підсвітки.
Ось так він виглядає на стелі.
Спочатку нічого не провіщало заморочки. Стандартно під кришкою відділення для окулярів два шурупи.
А от потім почалося...
Легке потягування дало зрозуміти, що плафон ще чимось утримується.
Довелося зняти першу кришечку:
Потім наступну:
Під якою були знайдені ще два шурупи. Відкрутивши їх знову спробував потягнути плафон, та він не подавався.
Тому продовжив розборку:
Була знята прозора пластикова пластина на лампочках:
Тоді довелося ще знімати пластину із світловідбивачами ламп:
Під лампочками знайшлося ще два шурупа, але вони розташовані так, що лампи і їх гнізда заважають дістатися до шурупів, щоб відкрутити. Тому зняв всю пластину з лампами і кнопками:
Тут теж не без пригод. Один роз'єм від'єднався нормально, а другий пристроїли таким чином, що треба було спочатку вивільнити весь роз'єм (1) і аж потім можна його від'єднати (2).
Під цією пластиною знайшлися і ще два шурупи:
Але й це не все. До стелі приклеєна ще пластикова конструкція на якій монтується плафон і яка в свою чергу кріпиться до даху:
І кріпиться вона неймовірно тугими чотирма фіксаторами, які ніяк не подаються. Довелося відривати цю конструкцію від стелі і згодом за допомогою викрутки і плоскогубців видирати фіксатори з підсилювача даху:
Ось так цей фіксатор виклядає зблизька:
Для чого потрібно було робити настільки складну конструкцію незрозуміло.
Ну і для тих, хто буде розбирати салон, щоб зняти стелю ще кілька проблемних моментів:
Бокові накладки на арки біля лобового шкла тримаються на чотирьох фіксаторах. З них два верхні теж зроблені так, що витягуються лише з великим зусиллям:
В задній частині стелі (біля заднього скла) теж є три металевих фіксатори:
Ну але ці вже виймаються досить легко порівняно з усіма попередніми.
Решта елементів (ручки, дашки від сонця, накладки на середні стійки) досить типові тому не фотографував їх.
В результаті вм'ятини порівняв. Монтаж стелі відбувався вже трохи простіше і швидше. Але найближчим часом таку машину мабуть не буду брати в роботу. Поки не забуду скільки з цією помордувався. :)
Якось так.
Гарного всім настрою.
Коментарі
Дописати коментар