Демонтаж стелі на Volkswagen Jetta для видалення вм’ятин після граду

     Взяв робити Volkswagen Jetta після граду. Граду було досить багато, але я не фотографував його. Машина виявилася дуже складною в розбиранні і доступі, тому деякі проблемні моменти пофотографував. Ця стаття для тих кому можливо доведеться робити те ж саме для обезшумки чи теж для видалення вм'ятин на даху.
     Для якісної роботи з розтягнутими вм’ятинами довелося знімати стелю. Отут і було купа мороки. 
      В першу чергу це демонтаж центрального плафона підсвітки.
     Ось так він виглядає на стелі.
     Спочатку нічого не провіщало заморочки. Стандартно під кришкою відділення для окулярів два шурупи.
     А от потім почалося...
     Легке потягування дало зрозуміти, що плафон ще чимось утримується.
     Довелося зняти першу кришечку:
Потім наступну:
Під якою були знайдені ще два шурупи. Відкрутивши їх знову спробував потягнути плафон, та він не подавався.
Тому продовжив розборку:
Була знята прозора пластикова пластина на лампочках:
Тоді довелося ще знімати пластину із світловідбивачами ламп:
Під лампочками знайшлося ще два шурупа, але вони розташовані так, що лампи і їх гнізда заважають дістатися до шурупів, щоб відкрутити. Тому зняв всю пластину з лампами і кнопками:
Тут теж не без пригод. Один роз'єм від'єднався нормально, а другий пристроїли таким чином, що треба було спочатку вивільнити весь роз'єм (1) і аж потім можна його від'єднати (2).
Під цією пластиною знайшлися і ще два шурупи:
     Але й це не все. До стелі приклеєна ще пластикова конструкція на якій монтується плафон і яка в свою чергу кріпиться до даху:
     І кріпиться вона неймовірно тугими чотирма фіксаторами, які ніяк не подаються. Довелося відривати цю конструкцію від стелі і згодом за допомогою викрутки і плоскогубців видирати фіксатори з підсилювача даху:

Ось так цей фіксатор виклядає зблизька:
     Для чого потрібно було робити настільки складну конструкцію незрозуміло.
     Ну і для тих, хто буде розбирати салон, щоб зняти стелю ще кілька проблемних моментів:

Бокові накладки на арки біля лобового шкла тримаються на чотирьох фіксаторах. З них два верхні теж зроблені так, що витягуються лише з великим зусиллям:
     В задній частині стелі (біля заднього скла) теж є три металевих фіксатори:
Ну але ці вже виймаються досить легко порівняно з усіма попередніми.
Решта елементів (ручки, дашки від сонця, накладки на середні стійки) досить типові тому не фотографував їх.
В результаті вм'ятини порівняв. Монтаж стелі відбувався вже трохи простіше і швидше. Але найближчим часом таку машину мабуть не буду брати в роботу. Поки не забуду скільки з цією помордувався. :)
Якось так. 
Гарного всім настрою.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Видалення вм'ятин після граду

Про видалення вм'ятин на порогах автомобілів